A-a-attjo prosit

Söndagen spenderades först med fika hos mig för Fina med sällskap som varit på lägenhetsvisning här i Gamlestaden. På kvällen blev det god mat hos farmor och farfar och en frisk promenad hem.

Valle och Theo leker

Idag har jag åkt på en dundrande förkylning. Segt. Vill verkligen inte vara hemma från jobbet då jag knappt arbetat på 3 veckor. Plus att jag vill ha pengar. Men får se om jag är bättre imorn. Har trots allt jobbat idag. Och snytit mig, nyst och hostat. :S

Jag idag ungefär

Annars händer inte mycket mer än att jag provat en ny hårprodukt som gör underverk för mitt hår: Volym-puder! Håret blir hur stort som helst. :) Jag som trodde mitt hår var förstört för all framtid med plattning, utslitna hemmagjorda hårförlängningar, Valle som sliter bort det, närmare 10 blonderingar på en månad, and so on. Men icke! :)

Enormt hår, ser dock lagom risig ut. Men hey, jag e risig för tillfället

Fyndet, han till vänster

Kommentarer
Postat av: Nadja

Shit va fint håret blir!! kanske borde testa..

2011-03-14 @ 20:44:42
Postat av: Johanna

Shit vilken volym på håret! Snyggt! Krya på dig nu min vän, är så himla jobbigt att vara sjuk..

2011-03-15 @ 02:16:28
Postat av: josefina johannisson

Snyggt hår men det som måste tilläggas var att fikat inte bara var fika! Det var grymt gott! vilken husmor du är.. en glamorös sådan förstås!

2011-03-15 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0