Den mer mänskliga arbetsgivaren

Tänkte skriva något jäkligt dumt här. Men tänkte att jag bara skriver detta.
Vilken är den mer mänskliga arbetsgivaren? International Färg eller Players Showgirls?
Jag visste inte att det var så här illa! Bryr vi oss inte det minsta om varandra över huvud taget i denna värld? Jag bryr mig i alla fall. Kill them with kindness.
Har lärt mig många saker denna veckan. Jag har lärt mig....:
  • Att när det blåser iskalla vindar från arbetsgivaren kan det vara bra att vara med i facket
  • Att facket är de som bryr sig om mig och mina rättigheter
  • Hjärt- och lungräddning
  • Att det gör galet ont i handen att göra hjärt- och lungräddning på en docka
  • Att det är spännande att vara brandman på jobbet
  • Att det inte är riktigt så ball att vara brandman på jobbet när brandlarmet går och det brinner.
Och det är bara tisdag...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Menar du att du har fått va med på en riktig utryckning??? Coolt!

2011-03-29 @ 19:42:33
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kloka saker du lärt dig idag =)! Kramar

2011-03-29 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0