Faking it

Ja några gröna fingrar har jag inte kan jag lova. Tur att det finns så mycket fina plastblommor att inhandla. Så det är grönt hemma även när de levande växterna dött ut. Vilket händer titt som tätt. Senaste tillskotten inhandlades idag och hänger nu så vackert på min köksvägg:

Från Överskottsbolaget..

..från Biltema..

..också från Biltema

Idag har jag och Valle varit en sväng i Bergsjöns kyrka för att träffa de andra volontärerna till BIV/BIS som vi ska hjälpa. Träffarna börjar imorgon men vi kan vara med först nästa vecka. Det kommer vara två tjejer på 5 år som vi ska underhålla i några timmar. Valle kommer bli till stor hjälp misstänker jag. :)

Min gullunge tar ett bad

Annars får ni gärna buda på mina nya namntröjor på Tradera! Gick som sagt back 45 spänn per tröja sist så blire ingen vinst nu får jag överväga om jag ids ösa ut pengar på det här. Här har ni auktionerna!!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Härligt med badkar, Astrid har just avslutat ett bad här.

Vad är biv/bis för ngt.

Kram

2011-03-24 @ 10:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0