Frisk me

Helgen var visst över lika fort som den kom hit. Nu är jag less hosta och att ligga hemma o slappa. Förkylning suger. Och inte fick jag något pris för att ha hostat och frustat igenom mig en hel arbetsvecka. Snarare har folk tjatat på mig att jag ska gå hem. :S Gör mig frisk så jag kan träna!

Jag vill springa...

...o jag vill inviga Svampbob fyrkant-bikinin på simhallen (är medveten om att detta är en tröja dock)

Annars har jag postat namntröjorna idag. Grymt fina blev dom. Har lagt upp nio nya annonser idag. Men denna gång har jag tänkt gå med en lite vinst. Annars får jag nog överväga att lägga ner. Gick back ca 45 spänn per tröja denna gången. Men vad gör man inte för lite marknadsföring???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0