Mammas lilla sjukling

Ja mammas lilla sjukling är verkligen ett passande epitet för lilla mister Valdemar numera. Förkyld och hostade förra veckan. Och blev uppringd från dagis på jobbet idag för någon hade jätteont i örat. Så ont att vi gick till vårdcentralen. Konstaterades öroninflammation och ordinerades pencillin. Blir nog inget jobb på resten av veckan för min del.

Såhär glad var mammas vanligtivs matvrak till son vid middagen...

Hittade Sigrids kamera här i lägenheten. Den är grym! Hoppas hon inte vet att den är här. :) Efterrätt som jag och Johanna käkade i lördags:

Mmmmmm

Sen måste jag erkänna att jag inte kunde hålla mina klåfingriga händer ifrån fixandet av min hårfärg. Ville få bort platina-färgen så köpte en mörkare ton. Blev x antal nyanser för mörkt så smällde i en blondering på det... Så nu skulle jag mest kalla det för silverfärgat. :S

Ser värre ut i verkligheten

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men usch för sjukligt barn! Hoppas det går över snabbt!



Jag gjorde samma miss som dig med håret för ett par månader sedan. Tonade en mörkare nyans som jag inte blev nöjd med och blekte = katastrof! Men din frilla ser ju faktiskt inte allt för illa ut. Riktigt fint på bilden iaf!



kram kram

2011-03-01 @ 23:40:40
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0