Shiny happy person

Idag är jag riktigt GLAD! :) Och har gjort massor:
  • Nysit och hostat mig igenom en hel arbetsdag
  • Jobbat på med mitt projekt
  • Kommit jätteförsent till ett möte
  • Städat golv och väggar i fabriken
  • Även tappat lite färg
  • Lagat och ätit falska sniglar fyllda med vitlök för att bli frisk
  • Varit på liten promenad och hittat Geocache nr 2
  • Fått fina Tradera-paket på posten, en bok om virkning och Sinuhe - egyptiern.
En riktigt bra dag med andra ord. Nu: virkning och kolla Private Practice. Senare plöja klart boken jag läser så jag kan börja med Sinuhe.
En annan grym bok, galet längesen jag läste dock

Kommentarer
Postat av: Cathrine

ahmen åh, jag som trodde du hade lagt ner bloggandet helt! vilken tur att jag bara missat att du är tillbaka på blogg 1 :)

2011-03-15 @ 20:53:50
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: josefina johannisson

Jag älskar när du är glad! Mer fina bra dagar åt dig tack!

2011-03-15 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0