Que pasa?

Ikväll blire biljard (varför blandar jag alltid ihop det med bowling!?) med Angela och några andra på Que Pasa.. Ska blir skoj! :) Är bara i valet och kvalet om jag ska dricka eller ta bilen. The inconvenience of att åka kollektivt vs. the inconvenience av att vara nykter på krogen. Och pengar lär gå i vilket fall, antingen i baren eller i p-automaten (ja, jag använder faktiskt såna ibland..). Röstar nog dock för nykter då jag är trött efter att ha varit uppe sen 5 och jobbat 8 timmar idag... Och ögonen tittar redan åt olika håll, så vill inte veta hur jag skulle se ut efter ett par glas... :S :) Man lär sig!

Annars fanns det ju positiva saker med att jobba idag... Det var uttagning till Idol i morse såg jag en annons om. Så man kanske skulle sökt med?! (Ni minns det här inlägget punkt 7..) Bara för skojs skull.. Eller är jag seriös?! :) Guess we'll never know..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0